.

註冊會員登入



誰在線上?

現在有 28 訪客 在線上

一萬蚊點使?
作者是 鄭庭展牧師   
週二, 01 九月 2020 18:23

未攞到一萬蚊之前,我已計劃用其中一半去買一部平板電腦,其實好想有平板電腦好耐,之前亦都睇啱咗一部S牌的款式,大約要五千蚊左右,但後來心裏面不斷有一句經文提醒我:“白白的得來,也要白白的捨去”,我於是重新計劃點樣使呢一萬蚊。

當然係參與“萬一獻金,支持中心”:中心盤數我好清楚,若果唔籌錢,到年尾可能撐唔住,一間咁蚊型嘅中心,又無名聲又無業績,好難申請到大筆基金,係好靠弟兄姊妹奉獻支持,一路做一路增大自己嘅實力。所以籌款撐住中心,比多啲時間中心去做服務,做好啲業績,儲多啲 Fans。當然,唔知可以撐幾耐,但係中心一路都堅持,一邊做服務一邊傳福音,直到而家都冇違背呢個宗旨。(身體力行,奉獻$1000-,先做榜樣。)
麥皮先生第二年宣教任期開始,不如一次過將全年嘅支持金奉獻出去,唔使逐個月掛住掛住。($3600-支持麥皮先生買麥皮,正!)
給$500-我家的印尼姐姐。香港人有一萬蚊收,但係喺香港打工幾耐嘅姐姐,都冇得申請,於是我決定同我家姐姐分享,佢攞到500蚊,笑到見牙唔見眼,好開心!佢係應得嘅,因為佢確係一個好姐姐,真係任勞任怨。
2400蚊奉獻給五間基督教機構:
“浸信會神學院”是我的母校,知恩圖報,當然小小哋都要支持啦。
“浸信會聯會”,作為浸信會人,呢幾年見浸聯會是非多多,以致奉獻收入萎縮,所以點都要支持吓。
“施達基金會”,佢哋做好多國際扶貧工作,每年我都會支持,今次都唔例外。最近黎巴嫩大爆炸,佢哋即刻撥款去支持當地嘅醫療及重建工作,我都要支持一份。
“證主協會贈書”,證主每年暑假都會送一套一套屬靈書籍比國內的畢業神學生,而每一套大約有三十幾本,總成本都係500蚊,所以點都要奉獻,能夠支持一個傳道人有三十幾本屬靈參考書,對佢哋日後的事奉幫助非常大。祝福一個牧者,呢個牧者就祝福國內幾百個基督徒,超值,超值!
“日糧事工”,呢間機構出嗰本《靈命日糧》,其實係非常優質嘅靈修小冊子,每一季我都會收到一本,雖然唔係日日睇,但每次攞起嚟睇,就覺得簡而精,一本好嘢!
給$1000-大女凱盈:大女滿了18歲,終於可以開自己嘅銀行戶口,做老豆當然比錢佢開戶口,叫佢學習儲錢同理財。有咗戶口,佢跟住就申請政府一萬蚊,好快被批。我同佢講,要支持中心呀,估唔到佢冇幾耐,攞一千蚊比我,叫我代佢奉獻比中心;佢又話會比啲錢細妹,同佢一齊使喎。其實好多人都好計較同吝惜,為女兒嘅慷慨獻上感恩,老懷安慰。
給$500-細女凱恩。以前時時叫細女要執好佢啲書,要丟咗啲雜物,佢都唔理我,今個暑假佢終於用咗三次,將幼稚園、小學、初中的所有書本雜物一次過執拾,整理,同埋丟哂,嚟個徹底斷捨離。屋企張書枱和書櫃,即刻整齊咗好多。為咗獎勵佢,好樂意比500蚊佢。

最後計埋計埋,剩番十分一比自己,用咗$410買個視像鏡頭裝喺部電腦度,日後開組就可以用電腦,唔使淨係用手機,我老人家睇得清楚啲。剩番五百幾蚊,點使?“民以食為先”,同師母食咗佢囉。
一萬蚊使哂,好開心!好感恩!

 

 
bottom

核心是 Joomla!. Designed by: site hosting company free domain hosting Valid XHTML and CSS.